ضدفراماسونری و صهیون
ضدفراماسونری و صهیون


مطابق با آیات قرآن، شیاطین از جن و دیو که به اسارت سلیمان نبی علیه السلام درآمده بودند، برای او بنائی و غواصی می کردند.

و ظاهراً معماران و بنایان چیره دستی نیز بوده اند!در شاهکارمعماری آنها همین بس که:

وقتی بلقیس به کاخ سلیمان وارد می شود، صیقل سطح مرمرین کف تالار قصر به حدی بوده است که او تصور می کند نهر و برکه ای از آب است و لباس خود را بالا می گیرد تا خیس نشود! (سوره

نمل)

این معماران و بناهای چیره دست اگرچه صاحب ذوق و سلیقه زیادی بوده و در ساخت و ساز برای سلیمان دست به شگفتی می زدند ولی همواره از اینکه در بند و اسارت سلیمان بودند،در رنج وعذاب بسر می بردند.به همین دلیل زمانیکه خبر مرگ سلیمان را شنیدند،به سبب آزادی و رهائی که با مرگ وی نصیب آنها شده بود از شدت خوشحالی فریاد زدند:

"ما آزادیم! اکنون،ما معماران آزادیم!"

" We Are Free! - Now! We Are Free mason!!! "


و خاستگاه و زادگاه این واژه یعنی(فراماسون) - به معنای بنا یا معمار آزاد - از همان جا بود!


 
حالا دلیل اینکه چرا به لژهای فراماسونری فراموشخانه می گویند یا اینکه اصلاً چرا واژه(فراماسون) را فراموشخانه معنی می کنند، برای اینست که شما وقتی که عضو یک لژ فراماسون هستید- درهر رده ای – فراموشی اصل اولیه ای است که باید رعایت کنید! به معنا و مفهوم اینکه هیچگونه اطلاعاتی را نباید در خارج از لژ به یاد آورید تا چه برسد به این که بخواهید درباره آن گفتگو کنید! حالا شاید برای شما جای سوال باشدکه: چرا سازمانی اینچنین مخوف که در حفظ اسرار زبان زد بود به ناگاه توسط اشخاصی نظیر مرحوم "استیفن نایت" افشای اسرار شد؟ و یا اینکه چرا اسراری که روزی برای افشای آن سرها برباد می رفت،امروزه نقل محافل شده است؟

البته با اراده و مشیت الهی شاید بنا بر این بوده که پوزه این شیطان دوستان مرموز به خاک مالیده شود و پیش از موعد مقرر- 6/6/2012 - دست آنها روشده و مشتشان باز شود!از سوی دیگر هم نباید از نظر دور داشت که زمانی این اطلاعات نشت کرد که 99 درصد پروژه آخرالزمانی ابلیس ملعون انجام شده بود!

از دیگر موارد جالبی که در بارگاه سلیمان نبی علیه السلام بوده، رقابت بین جن و انس بوده است!و نمونه قرآنی آن زمانیست که سلیمان از بزرگانش سوال می کند که:

چه کسی تخت بلقیس را سریعتر نزد من حاضر می کند؟

عفریت(ازجنیان وشیاطین)به او می گوید: پیش از آنکه از روی تخت خود بلندشوی.

اما آصف ابن برخیا(از اولیاالله)به او می گوید:

پیش از آنکه پلک برهم بزنی و به همان سرعت نیز تخت را حاضر می کند!(سوره نمل)

و این مطلب نشانگر آنست که اگرچه جنیان فی ذات دارای قدرت شگرف و نیروی شگفت انگیزی هستند،ولی مردان خدا همواره از آنها برترند.

 

 


و اما سنگ بنای سلطنت شیطان از زمانی بنیان نهاده شد که راه ارتباط بین همین معماران آزاد (دیوان و شیاطین از گروه جنیان) با انسانها هموار شد. زمانیکه سپاه اروپای شمالی به بهانه واهی تصرف زادگاه مسیح علیه السلام آهنگ فلسطین کرد،کسانی بودند که مطابق اسناد و روایات تاریخی – مذهبی از پیش می دانستند که در زیر مسجدالاقصی اسرار و رموزی نهفته است که بواسطه آن ارتباط با نیروهای ماورائی ( یا همان شیاطین ) امکان پذیر می شود و این درحقیقت به منزله تصرف کل جهان بود ونه تنها اورشلیم! در کشاکش همین جنگها بود که گروهی از جنگجویان مسیحی پس از تصرف اورشلیم ،موفق شدند که با حفاری در زیر مسجد الاقصی، اسرار ممنوعه ای را که سلیمان بمنظور حفظ سلامت جامعه از دست مردم خارج ساخته و در زیر تختش پنهان کرده بود،از آنجا خارج کرده و باخود به اروپا ببرند. و طبق آنچه که به آنها گفته شده بود، آنها دقیقاً به اسرار و رموزی دست یافته بودند که راه ارتباط با قدرتهای ماورائی (از نوع شیطانی) را به آنها می آموخت. اسم رمز این اسرار،کابالا (یا عرفان شیطانی) بود. نخستین کسانی که موفق شده بودند به این اسرار و رموز دست پیدا کنند به شوالیه های معبدی مشهوربودند. آنها در ابتدا برای مقاصد و اهدافی پست و دون (نظیر رسیدن به لذات و شهوات جنسی، خوشگذرانی ها و مجالس لهو ،شهرت و ثروت و ...) از این ابزار استفاده می کردند.اما خیلی زود گروهی انسان رذل و موذی پی بردند که با این ابزاری که در دست شوالیه های معبدی قراردارد کارهای بسیار بسیار بزرگتری را می توان انجام داد.کارهائی که ایده آل ترینش فرمانروائی بر کل جهان بود!برای همین با خدعه و نیرنگ نه تنها این رموز را از دست شوالیه های معبدی خارج کرده و دراختیار خود گرفتند،بلکه سرهای آنهارا نیز بالای دار فرستادند! این افراد بعدها به اسکاتلند گریخته و در آنجا سازمانی را تشکیل دادند بنام "انجمن برادری" و به افتخار همان معماران هنرمند (دیوان و شیاطینی که در خدمت سلیمان بودند و معبد او را می ساختند) سازمان خود را "فراماسونری" نام نهادند! فراماسونها از همان زمان تا به امروز در قبال تکمیل کردن هرقطعه از پازل "پروژه حکومت آخرالزمانی ابلیس" از اربابان خود مزد می گیرند.و این مزد به صورت فرمانروائی برجهان، ثروت کلان، دانش شگرف و ... می باشد.

بی جهت نیست که کشور اسکاتلند (خاستگاه فراماسونها) حائز رتبه اول تولید علم در دنیا و همچنین کشور آمریکا (موطن دوم فراماسونها) به اصطلاح آقای جهان و صاحب رتبه اول ثروت در دنیا می باشد.

لژهای مختلف انجمن فراماسونری در حقیقت بازوهای اجرائی شیطان در زمین هستند. این تقلیدی است که ابلیس ملعون از بارگاه خدای متعال انجام داده است. مثلاً همانگونه که حضرت عزرائیل علیه السلام مامؤر مرگ است، لژ جمجمه و استخوان (skull and bones) مجری پروژه های مرگ آور است.برخی از اعضای اصلی این لژ، سهامداران اصلی شرکت های اسلحه سازی یا حامیان آنها هستند. و در هرکجای دنیا که جنگ و کشتار هست،ردپائی از این لژ به چشم می خورد. یا همانگونه که حضرت میکائیل علیه السلام مامؤر رزق و روزی است،لژ بیلدربرگ(bilderberg) نیز مامؤر اجرای پروژه های اقتصادی-مالی و مدیریت و برنامه ریزی آنها در همه جای دنیاست.امکان ندارد که شما سرنخ تجارت های عمده (امیدوارم فکرنکنید که منظورم بقالی سر کوچه است!) در دنیا را دنبال کنید و به لژ بیلدربرگ نرسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:فراماسون,معمار آزاد,سلیمان نبی علیه السلام, توسط LRN